Calendar

Okt
13
tis
Idealliance @ Brobygrafiska, Sunne
Okt 13 kl. 09:00 – Okt 15 kl. 17:00

13-15 oktober

Okt
22
tor
AFF20 – Absolute Flexo Future 2020 @ Hotel Tylösand
Okt 22 kl. 08:00 – 17:00

Sweflex och Dansk Flexo Forum bjuder in sina medlemmar till ett gemensamt seminarium på Hotel Tylösand, Halmstad.
Ett seminarium som kommer att belysa förpackningskedjans framtid; från design till färdig produkt.

Nov
3
tis
SEMA @ Las Vegas, Nevada, USA
Nov 3 kl. 09:00 – Nov 6 kl. 16:00
Nov
9
mån
Education Day 2020
Nov 9 kl. 09:00 – 16:00
Dec
3
tor
Fespa Eurasia @ Istanbul, Turkiet
Dec 3 kl. 09:00 – Dec 6 kl. 16:00
Jan
12
tis
PSI, viscom och Promotex @ Düsseldorf, Tyskland
Jan 12 kl. 09:30 – Jan 14 kl. 17:00
The PPAI Expo @ Las Vegas, Nevada, USA
Jan 12 kl. 09:00 – Jan 14 kl. 16:00
Jan
19
tis
Nordic Profile Fair @ Elmia, Jönköping
Jan 19 kl. 10:00 – Jan 21 kl. 16:00

Nordens viktigaste mötesplats för profil- och promotionbranschen – Nordic Profile Fair januari 2020.
Två dagar fyllda av möten med befintliga och nya leverantörer på Elmia i Jönköping, alla med nyheter att visa upp.
Nordic Profile Fair är fackmässan med fokus på nyheter för alla som arbetar med profil- och marknadsföringsprodukter.

www.elmia.se/nordic-profile-fair

Feb
9
tis
Sign & Print Scandinavia @ Kista, Stockholm
Feb 9 kl. 10:00 – Feb 11 kl. 16:00

9-11 februari

Feb
24
ons
Promotion & Profil @ Kistamässan, Stockholm
Feb 24 kl. 09:00 – Feb 25 kl. 16:00

Promotion & Profil är fackmässan med fokus på nyheter och innovativa idéer för alla som använder profil- och presentprodukter. En mötesplats designad för att upptäcka annorlunda och nytänkande profilering och nya sätt att stärka och utveckla sitt varumärke. Här möts besökare och leverantörer i en dynamisk miljö för att skapa nya, framgångsrika samarbeten.

Inspireras till att utveckla ditt sätt att arbeta med profilreklam och få nya insikter om hur du utvecklar en framgångsrik profilreklamsstrategi. Här får du möjlighet att ta del av moderna och annorlunda sätt att skapa profilreklam på och träffa många olika leverantörer under ett och samma tak. Här finns möjligheter att skapa nya samarbeten och inspireras till nya metoder.

I en tid präglad av hållbarhetsansvar och hållbarhetskommunikation måste branschen anpassa sig för att möta dessa nya krav. Promotion Expo har hållbarhet som sitt stora fokusområde och du som besökare kan hitta vägar att kommunicera ditt varumärke på ett sätt som möter konsumenternas krav på ert hållbarhetsansvar.

Dela artikeln