För morgondagens branschmässa

För morgondagens branschmässa

Publicerad
2021-04-20
Skribent
Redaktionen

Branschorganisationen PWA är intresserade av hur branschfolket; besökare och utställare till Nordic Profile Fair och Nordic Profile Fair online, vill att framtidens mässa för produktmedia ska se ut.
Vill man att den ska vara enbart fysisk eller enbart digital? Eller vill man se en kombination? Hur, vad, när och varför? Det är givetvis viktiga frågor som arrangörerna behöver ha svar på, för att forma mässan till det bästa möjliga.

– Vi har en projektgrupp som försöker hitta lösningar som passar så många som möjligt. Vi vill vara på tårna helt enkelt och skapa bra förutsättningar för B2B försäljningen, säger Maria Olsson, projektledare på PWA

– Undersökningen tar max två minuter och det skulle vara bra om vi fick in många svar.


Nordic Profile Fair arrangeras av PWA, tillsammans med Elmiamässan i Jönköping. Onlinevarianten heter Nordic Profile Fair online, som arrangeras av PWA i samarbete med Onlinemässan.com, på en onlineplattform.
Tidigare har den fysiska mässan arrangerats 2 gånger om året och under pandemin har man kört den digitala mässan samma veckor: 3 och 33.

Kommande mässor som arrangeras är:

Nordic Profile Fair online 17-19 augusti 2021

Nordic Profile Fair 18-20 januari 2022