Ny VD på Skyltstället

Ny VD på Skyltstället

Publicerad
2018-11-08
Skribent
Redaktionen
Ämnen
Personal

Under hösten tillträdde Magnus Trummens som ny VD för Skyltstället Sverige AB, den fristående franchisekedjan för skyltsäljare. Magnus Trummens har en mångårig erfarenhet som säljare hos bl a Mix Megapol och TV4-gruppen, men även som platschef på Plåtshopen samt sälj- och marknadsansvarig på Brand Factory.
Magnus spelar fotboll i det lokala laget Gustafs GOIF i Gustafs socken, Dalarna.

– Det känns superkul att Skyltstället växer och nu har Magnus landat som ny VD för verksamheten, säger Samuel Eriksson, koncernchef på Eriksson Business Group.
– Genom den breda erfarenheten kring försäljning och företagande Magnus har, kommer han hjälpa våra lokalkontor mycket i den dagliga verksamheten.

Magnus Trummens främsta uppgift som VD, är att möjliggöra varje individuell franchisetagares ambition att växa i sitt företagande.

– Det blir en härlig utmaning att få vara med i ett så framåtlutande företag, med en tydlig utstakad målbild om vart vi ska. Skyltstället växer varje dag och jag är verkligen glad att få vara med på den här resan, säger Magnus Trummens, VD på Skyltstället.

Skyltstället ingår, tillsammans med Montör, i Eriksson Business Group och tanken är att kedjan nu ska kunna växa ännu snabbare än tidigare. Målet är att ha kontor och säljare i samtliga nordiska länder inom några år.