Gosh-dagarna i glädjens tecken

Gosh-dagarna i glädjens tecken

Publicerad
2017-11-10
Skribent
Redaktionen

Gosh valde att krama ur det sista av sommaren med en gigantisk kick-off med feelings av Ibiza och härliga sommarkvällar.

– När vi alla ses på våra träffar, är det som att det bubblar av full energi. Det är en härlig känsla vi har skapat inom kedjan.
– Då vi jobbar med långa och djupa relationer blir det väldigt personligt och härligt i vår grupp, vi brukar säga att vi är en stor Gosh-familj, säger Caroline Rosado VD för Gosh-kedjan.

Katrina från Hayati Dansakademi

Stora framtidsplaner
Gosh hade ett fantastiskt år förra året, där man spräckte 100-miljoners strecket i inköp inom Gosh-kedjan och har nu första halvåret 2017 ökat med ytterligare 39%. Därmed har Gosh de senaste åren byggt vidare på den stadiga plattformen; Gosh 2.0, som lanserades 2014 och som har visat sig fungera väldigt väl.

Nu fortsätter man att bygga kedjan. Nyligen med en helt ny modern digital plattform som rullades ut i början av maj. Kedjan har nyligen valt in Magnus Berthling till ny styrelseordförande. Han är ett riktigt styrelseproffs, som har en gedigen bakgrund inom många olika kedjekonstellationer, branscher och styrelsearbeten.

– Magnus kommer att vara en del av nästa nivå, som Gosh är på väg att bygga. Ni kommer att se mycket av Gosh framöver och det i takt med att vi växer, säger Caroline Rosado.

Maria Jöransson och Åsa Keitel från POPS- PO Persson AB och Mats Wilson från Snickers Workwear

Digitala plattform med egen app
Gosh fortsätter sina satsningar med deras digitala plattform; Gosh Digital Dimensions. Under Gosh-dagarna lanserades ett nytt moment för kedjan; en helt unik app för framförallt Gosh-medlemmars kunder.

– Vi jobbar med en snabb utvecklingstakt kring vår webb med alla våra bakomliggande funktioner.
– Många projekt som rullar på just nu och som kommer att lanseras kontinuerligt för att inom kort vara i framkant i vår bransch, fortsätter Caroline Rosado.

Caroline Rosado, Karin Södergren från Profilmakarna i Södertälje AB, Reino Vierelä TRM Workwear AB, Joachim Marmstedt Profilmakarna I Södertälje AB

Stort fokus på utbildning
Inom Gosh jobbar man mycket med utbildning, för att kunna erbjuda marknaden den bästa kunskapen och hjälpen.

– Då vi till stor del jobbar med funktionella plagg och skyddsprodukter är det viktigt att vi kan vår sak.
– Vi ser även att det finns ett väldigt stort behov till detta. Därför har vi valt att lägga stor tyngd på de här frågorna under våra Gosh-dagar, där vi vid varje tillfälle har olika fokus.

– Vi har även webinars löpande med fokus på utbildning till alla våra medlemmar; ett otroligt framgångsrikt sätt att hålla kompletterande utbildning på, avslutar Caroline Rosado.

Marcus Liljevall, Malin Jerksjö, Caroline Rosado och Reino Vierelä

Årets vinnare inom Gosh 2017
Under höstens kick-off delar Gosh alltid ut de prestigefyllda priserna Årets Leverantör och Årets Medlem.
I år vann Tradeport utnämningen Årets Avtalsleverantör inom Gosh-kedjan 2017 och TRM Workwear i Göteborg med Reino Vierelä tog hem vinsten som Årets Medlemsföretag 2017.

Gosh har idag vuxit till att ha 37 butiker över hela Sverige och man kommer att växa än mer. Gosh menar, att man inte bara har de bästa medlemmarna anslutna till sig, utan även att man valt att jobba med de starkaste varumärkena i branschen.

Adam Strandsten Tradeport AB, Caroline Rosado och Fredrik Hagström Tradeport AB

Håll utkik efter höstens Gosh Magazine och Gosh Produktkatalog på gosh.nu och följ gärna Gosh på de sociala medierna.

Emanuel Norrhäll på saxofon