Drupa – here we come

Publicerad
2016-10-10
Skribent
Redaktionen

Det är viktigt att ha en hög omvärldsbevakning och satsa på personalens kompetensutveckling. Det tycker ledningen för Stema och meddelade sina medarbetare; Nu bär det av till Tyskland. Nu åker vi till Drupa-mässan i Düsseldorf.

På sin hemsida skriver Stema; Bra lokaler och moderna maskiner är den självklara grunden till ett bra slutresultat. Men det är långt ifrån allt.
Människorna bakom är utan tvekan den viktigaste länken i en produktionskedja, där mycket handlar om speciallösningar i relativt små upplagor med mycket höga kvalitetskrav, som formas efter ett individuellt behov. Något som är mycket tydligt för Stema.

Tack vare att produktionen är så varierad med stansar, vikningar, olika material, färgkvaliteter och montering, byggs successivt en bred kunskapsbank upp. Det mesta som går att göra inom områdena screentryck, dekor, skyltar och storformats-utskrifter har Stema redan gjort. Och om det inte skulle vara fallet, ser man fram emot utmaningen att göra det.

Stemas kunder kommer med all säkerhet att få del av medarbetarnas ökade insikter, engagemang och kunnande. Det kan vara värt en mässa.

https://www.folier.se/?utm_source=screenmarknaden&utm_medium=webannons&utm_campaign=allman

 

Drupa - here we come